Tja!

Dålig uppdatering men vet inte, har inte haft någon direkt lust att blogga, har haft annat för mig :P
kanske inte helt hundra bild men den får duga för nu :D 
Tror att jag fick något ryck i början med uppdateringar men jag tror jag får lugna ner mig lite med dem. och dom där dag för dag sakerna blir en varje dag ist :D
Back to school yeah! tycker fkt de e helt okej på Dahlstiernska nu när en termin är avklarad, men samtidigt längtar jag sjukt mycket till loven (sommarlov!). Är ju liiiiite avis på 3orna som går ut i sommar men de är väl bara att bita ihop :)
Men vi har det bra trots allt, vi på BF! Något man däremot ogillar starkt är att dom tagit bort våran sovmorgon på torsdagar. Förr började vi kvart i 11 och hade lunch vid halv 12, alltså nästan inget alls på för middagen.... Nu ist börjar vi halv nio, som allt annat vanligt folk med en xtra ENGELSKALEKTION! visst om man hade gått upp för att göra något roligt hade de kanske vart okej men engelska på morgonen då man vet att man egentligen kunnat sovit, nej tack. Många kurser blir (nog) avklarade nu så vi börjar med nya. Riktigt gött att några är avklarade fkt.
Har hittat en sjukt bra blogg som jag verkligen rekomenderar, http://annaellinor.devote.se
finns många som länkar hennes videoinlägg på fb, vilka är rå häftiga! diggar henne grymt mycket fkt, hon är som hon är och gör något bra av det, elller nåt.. stort plus! (y)
2012-01-11 @ 16:40:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0