suck...

Fortfarande segt internet så glesheten mellan inläggen fortsätter...
nu iaf är jag hemma hos Jocke och då är Internetet på topp. Precis gjort klart det sista på läxorna och fixat hemmagjord pizza som snart ska in i ugnen, inte helt fel fkt :D
Det där med läxor är himla dåligt. Jag tänker varje dag att: eh, jag gör dom imorrn.... och så är det varje dag, tills deadlinen kommer och dom MÅSTE in!!! då är det och vaka hela natten och skriva en halv dan inlämning och så får man halv bra betyg, vill man de? ne... men de blir fan alltid så ändå. så blev det förra engelska inlämningen och jag sa att det inte skulle bli samma med nästa, som blev sen och ingen aning om hur den är skriven men man hoppas ju på det bästa.
Nu blir det hockey med familjen Eriksson och sen GLADIATORERNA!!! (inte övertaggad eller så!!)
väldigt fin bild..... men whateva!! Jocke har kladdat på mig, som vanligt. Tolka det hur ni vill..... (a)
P.S. Jocke tyckte jag skulle ha med hans fina tavla som jag missa...
varsågod älskling :*
Ciao!
2012-01-28 @ 18:04:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0