ingen dag 2 igår, kommer två stycken idag :D

Mitt rum

Gillar fkt mitt rum, fast allt är typ standard, standard.... I huset hade jag rosa och svart rum så de saknar ja lite hehe. lite stökigt kanske just nu men aja...
fast här ser man ju inte min maffiga tv xd xd
-Det här finns i min väska

Jag brukar väl ha deo, parfym, någon skolbok, smink och rätt så ofta en massa träningskläder men just nu va de rätt tomt i den :) det ända som fanns nu va carros läppsyl som hon glömt, ett tuggummipaket och en pulsklocka som ja inte ska glömma när skolan börjar.
-Detta längtar jag till

Just nu längtar jag tills jag får sooova... nedå men just nu längtar jag till nästa söndag, ska bli grymt roligt brudar.
Om man tänker lite längre så längtar jag till sommarn, fast man ska väl inte klaga att det kommit lite snö men det kunde kommit tidigare. Man måste erkänna att man klagar på allt, är det vinter vill man ha sommar, är det sommar är det för varmt, är det höst vill man ha jul, och är det jul vill man ha snö, när det kommer snö kommer det alltid för mycket och då vill man ha bort snön, men inget snöslask.
det inlägg som egentligen skulle vart idag kommer senare :D
Ciao!
2012-01-08 @ 15:04:05 Dag 1-17 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0