Dag...?

Ja, jag gör som alla andra men verkar rätt roligt ändå :) men kör en liiiiite kortare version, kommer inte orka hålla på med detta i 50 dagar, ist blev det 17 :D
Dag 1
- Pressentation av mig själv + bild
- Om min familj
- Min bästa vän
Dag 2
- Mitt rum
- Det finns i min väska
- Det här längtar jag efter
Dag 3
- Mina rädslor
- Det här hade jag på mig idag
- Några bilder på mig när jag var liten
Dag 4
- Varför började jag blogga?
- Fem webbsidor som jag ofta är inne på
- Det här saknar jag
Dag 5
- Min favorit plats
- Min favorit serie
- Min dag
Dag 6
- Det här åt jag idag
- 3 saker jag vill förändra i världen
- 3 saker jag vill förändra med mig själv
Dag 7
- Länder jag besökt
- Kärlek, vad är det för mig?
- Min tro
Dag 8
- Någonting jag ångrar
- Favoriter ur garderoben
- 3st Älsklings outfitter
- En nytagen bild + Tio fakta om mig själv
Dag 9
- Blogg/bloggar jag följer 
- 5st Favortit filmer/tv program
- 5st Favorit låtar/artister
Dag 10
- Berätta lite ur min barndom + bilder
- Min kamera
- Bloggar jag läser
Dag 11
- Mina framtidsplaner
- Hobby
- Favorit årstid, varför?
Dag 12
- Vad jag helst vill ha
- Mina husdjur
- Favorit måltid
Dag 13
- Drömresa
- Mina syskon
- Hur en helg ser ut för mig
Dag 14
- Favorit skor
- Ett foto jag är nöjd med
- Bästa citatet
Dag 15
- Min fritid
- En bild som väcker starka känslor
- Person jag älskar 
Dag 16
- Politik ?
- Mina Smeknamn?
- Berätta om en dröm jag haft
Dag 17
- Valfritt inlägg om dig själv - slutet av listan ;)
2012-01-06 @ 15:29:24 Dag 1-17 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0