Dag 4, tror ja...?

-Mina rädslor?
Jag vet inte riktigt om jag är direkt rädd för något, asså det är ju det vanliga typ spindlar är äckliga, ormar är slemmiga och aa you get it? Jag är inte rädd för att jorden kommer gå under, nene! asså det är rätt roligt att snacka om det på skoj bara men det kommer inte hända så är de bara! :D Men på riktigt då, något som fkt skrämmer mig lite är andar och sånt, till en viss del.... visst, jag tror stenhårt på att dom finns där men sen vet jag inte så mycket mer. Jag och pauline ska ju träffa en som mamma och Katarina känner rätt snart och då ska vi snacka en massa sånt. Som sagt så tycker jag det är hur interesant som helst men samtidigt skrämmer det mig lite. En grej som jag kan erkänna är att jag är mörkrädd, pinsamt.... hahaha ne men det gör ju aldrig något om en lampa är tänd tihi :D
-Det här hade jag på mig idag?
Svarta leggins, svart stickad tröja, vit halsduk o ett halsband :D kanske skulle vart en bild här men..... såhär ligger det till, jag kom hem för skolan för länge sen och nu är det myskläder som gäller så latheten tar över och jag orkar inte sätta på mig kläderna för att sen ta ett kort för att ni ska se det, punktslut.
-Några bilder på mig när jag var liten?
tycker 2 räcker :D
2012-01-11 @ 19:09:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0