Dag 1

-Presentation av mig själv + bild



Har ingen direkt ny bild men får väl duga!
Sara Andersson, 16, dahlstiernska, Bf, bästa pojkvänen ever!
nedå men jag är 16, fyllde i december så inte vart de så länge... :( går på Dahlstiernska gymnasiet i lilla mellerud, BF, grymmast! haha
flyttade in till mellerud i somras och bor med min mamma. kan väl säga att jag nästa bor hos min pojkvän i Rostock också :D
och JAA! jag har världens bästa pojkvän, tro de eller ej men så är de!! :* 

- om min familj

Som jag skrev så bor ja i mellerud själv med min underbara mamma! och så kan man väl säga att jocke är min familj också.
-min bästa vän

HELT KLART!
Pauline Sundin
Jag har kännt denna människan sen jag var drygt två år då vi började på samma dagmamma och sen har vi hållt ihop. visst när vi var mindre kanske vi inte gick så bra ihop, jag var överallt och ingenstans och hon ville typ... sjunga -.- haha men det löste väl sig och bästa minnena jag har från henne var sommaren 2009. vi va med varandra heela tiden :D nu är vi också mycket men vill hitta på roliga saker med henne så mycket som det går. ännu roligare är det nu när både hon och jag har pojkvän och dom 2 känner varandra bra sen tidigare. Gör kul att hitta på ngt allihop fkt :D vi kommer vara vänner livet ut, så är det bara.
en sann vän hittar man inte så lätt <3
Ciao


2012-01-06 @ 15:54:57 Dag 1-17 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0