-Huuund? ett STORT vill ha!

frukost 12.48 är ju aldrig fel.... opps!
Rubriken nu då, HUND!
ett djur som jag fkt alltid har velat ha men aldrig fått. Visseligen har man förstått mamma nu i efterhand för jag hade nog inte orkat gått ut med den alltid när den ska ha gått ut men det är väl något man måste vänja sig med. Ser så härligt ut när man ser folk med sina hundar nere vid pressbyrån. då har man ju en anledning att motionera också, absolut inget att skylla på att man inte ska göra de för även om jag har gympa/träning/handboll ett antal gånger i veckan är jag gryyyyymt lat! fråga jocke xd
samtidigt kan jag säkert gå ut och gå hur mycket som helst med jockes lille vovve men det blir ändå inte samma sak som om man skulle haft en egen. Någon speciell ras? Rottweiler! visst, jag vet inte ett skit om själva rasen men gud vilka underbara hundar. Tänk o gå med en sån i lilla mellerud! Mäktigt!
När jag bodde i huset hade jag världens gulligaste katt och hon saknar jag verkligen att ha här i lägenheten fkt. trots att man inte direkt kan ta henne på promenad.
Såg även att det jag ska skriva om idag är mitt rum vilket just nu är... kaos, så det får bli mer ikväll så jag hinner greja iordning, lite iaf
Ciao
2012-01-07 @ 13:14:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0