-Gladiatorerna!

Nyss ätit frukost, vitlöksbaguett blev det (hoppas lukten har lagt sig tills jocke kommer sen) haha! :D
Som sagt så ska jag träffa jocke en sväng sen, ovanligt, i know! den goingen är i skolan nu, HA! va rätt så glad i morse när han åkte att jag kunde lägga mig och somna om. själv börjar man imorrn men har ingen aning om vad vi ska göra... återstår väl att se :)
har verkligen inte gjort någonting idag förutom typ.....sovit.
Gladiatorerna
när jag första gången såg det på reklam att det skulle börja blev jag fan överlycklig, för de kommer jag ihåg att de program ja gilla och kolla på när jag var liten, förutom scoody doo typ xd, va fångarna på fortet och gladiatorerna. iof blev fångarna på fortet när dom nystarta det världens flopp enligt mig så jag hoppas att detta kommer bli bättre. Första avsnittet va ju grymt iaf!
Digga starkt Bullet o Hero!
Jag och Goingen funderar på o åka och kolla på det live men då ska man bara hitta hur man får tag i biljetter, det skulle vart en grym upplevelse ändå!
Det va väl allt för mig härifrån österrådaplan för nu, klart slut
Ciao!
2012-01-09 @ 15:35:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0