tjo.

Orkar verkligen inte blogga! ska försöka komma på lite ideér som man kan blogga om. känns väldigt onödigt att blogga om vad jag ska göra fram och tillbaka. Intressemätarn känns väldigt hög just då. Men när jag får tillbaka intresset och lite fantasi om grejer, då jävlar!
men så länge kommer de ej hända så mycket här.....

Enda vettiga jag kommer på just nu är väl att jag saknar min Jocke, sitter hemma hos pauline just nu, börjar bli sjuk, känner att jag har en massa saker ja måste göra, har engelskaprov på fredag, är allmänt trött trots att jag nyss haft lov, längtar sönder tills sommarn och saknar jocke, punkt slut.




Ciao! :*
2012-02-29 @ 21:15:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0